bioo

Tjena!

Igår var vi på bio hela klassen, förutom 2. Vi... Eller jag, Frida, Rebecka, Emma, Emma och nästan hela klassen förutom Hanna och Måns åkte in direkt efter skolan. Vi skulle passa på att köpa julklappar. Vi började med att gå in på rocks för Frida skulle köpa en cd-skiva till sin mor. Typ gamla 60-talslåtar eller något. Jag gick och kollade lite på skit total mitt emot och då såg jag Oskar och Robin.J :) Vi hade bestämt att vi skulle gå på stan tillsammans. Men vi lyckades hitta varandra snabbt. Vi gick runt ett tag och så gick vi in på ur&penn och jag skulle passa på att köpa present till Rebecka, Hanna och Frida. Men herregud vad sega människorna var. Jag tog en lapp och det var rätt många nummer kvar till mig. Oskar hade numret efter mig, han skulle köpa ett halsband till sin mormor. Haha, vi stod och väntade hur länge som helst. Och det var en tant som var så jäkla seg. Hon skulle ha en väckar klocka och hon fattade inte hur den funkade och hade svårt att bestämma vilken färg hon skulle ha och grejjer. Sen när hon hade bestämt sig och vi trodde att hon var klar så säger hon: " Jaa, jag skulle vilja ha något mer"

Då stod jag inte ut mer utan gick därifrån, haha. Robin sprang in och ut länge och första gången kom han tillbaka, andra gången med och då hade han en från deras klass med sig. Sen tredje gången sprang han ut och sen kom han tillbaka och sa att några som slagit ner honom förut stod där utanför och han vågade inte gå förbi. Jag frågade varför han blivit det och han svarade: "jag är så himla uppkäftig det är därför." Men Oskar sa till honom att det inte var någon fara bara han försökte gömma sig lite och så skulle han ringa till honom om det hände något. Vi gick ifrån ur&penn till cupido där alla mina tjejer stod och väntade :) Vi beställde underbara sallader och sen ringde Robin till Oskar och då hade de hänt lite grejer. Ska inte gå in på detaljer men Oskar var tvungen att springa dit. Vi slog oss ner vid ett bord och alla var helt spända på hur det skulle gå för killarna. Haha, Frida var helt på och ville dit och slåss och grejjer. Men så ringde jag till Oskar sen och frågade hur det hade gått och de satt på bussen. De hade hunnit dra innan han kom dit men Robin hade de sparkat ner och han hade ont i ryggen, men han mådde hyffsat!

Vi gick til ur&penn för ett nytt försök på mina julklappsköp. Fick vänta jätte länge igen, de hade inte direkt brådis de som jobbade där. Tog det otroligt långsamt och försiktigt allting. Men till slut så var de min tur och då var vi egentligen redan tvungna att vara vid bion. Så vi skyndade oss dit och de hade redan gått upp men de var ingen fara.

Måste ta in mina hästar nu, men jag skriver klart sen... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0