dojj

Tjingen!
Är ännu bättre idag så imorgon blir det nog skolan. Orkar inte vara hemma längre, otroligt tråkigt. Jag måste träffa människor för att kunna överleva. Imorgon är det dessutom lucia så det vill man ju inte missa. Lussebullar och peppisar brukar man ju få också, mummii.

Synd bara att jag missade alla elevensval dagar men inte mycket att göra åt det. De hade bakat lussebullar och grejjer så det var väl ingen större fara.

Imorgon är det även luciatåg med konfan på kvällen. Har inget lucianattlinne, eller vad det nu heter... Det är alldeles för litet och jag vet ine vart någonstans jag ska stå för jag var sjuk på genrepet och jag kan inte alla sångerna, men det är väl bara att mima och se glad ut. Vi får se hur det blir med den saken.

MITT FYSIKPROV DÅ :O Shit asså, det skulle ju varit inne idag. Men det går ju inte när jag varit sjuk att lämna in de. Så skulle ju gjort det imorgon så mamma åkte till skolan idag och skulle hämta min fysikbok. Först hittade hon inte mitt skåp utan provade alla , men sedan hittade hon det tydligen som tur var! Men sen hittade hon ändå inte boken, jag fattar inte vad jag kan ha gjort av den. Måste ha glömt den i något klassrum eller något, för hemma är den itne. Så jag hoppas verkligen att Lisbeth förstår och att jag kan få lämna de på fredag, fast det kommer också bli tajt eftersom jag har lucia på torsdag kväll. Hoppas över helgen då!

På fredag hoppas vi på cafet! Men jag har en kanonplan som jag ännu inte nämnt för min bästa vän Therese. Jag åker till Thun´s, där hon nu praoar direkt efter skolan. Det går ju bussar dit. Sen går jag där och shoppar julklappar och hon slutar ju ändå inte förrän vid 19 eller vad det nu var och sen tänkte vi tigga skjuts av Philip eller någon? (a)
Så då åker vi direkt därifrån till cafet, väldigt fyndig idé enligt mig själv.

Snackar just nu med Saga på msn. Jag saknar henne otroligt mycket och hoppas att hon kommer till mig på jullovet, vi har plannerat alla andra lov men inget har blivit av. Men nu ska det bli ändring!

Men nu ska jag ut till stallet. Jag och mamma ska ta kort på Peeron med tomteluva! :)
Sen kl20.00 är det Bonde söker fru! :D älskart!

Puss, alex <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0