försenat inlägg! internet spuunk

Hallåhallå!Äntligen måndag. Jag har faktiskt längtat efter skolan. Eller saknat att träffa folk. Dagen kändes ganska kort men den var hyffsat rolig. Vi började med matte och vi fick vårat hemprov. Ännu ett hemprov jag tyckte det räckte med det svåra vi hade i fysik. Men jag fick göra klart det lite på NO:n idag och jag fick reda på resultat. Fick ett starkt VG så det får jag väl vara nöjd men med tanke på hur svårt det var. Jag fick bara lite hjälp av Erik, Robin och Fredrik men det var ju inte så mycket (a). Men alla dom förutom Fredrik då som gjorde det helt själv fick hjälp av sina föräldrar som tydligen måste vara geniner eftersom mina inte fattar ett skit.Vi fortsatte med svenska, lyssnade på lite redovisningar.

Musik hade vi sedan. Vi kollade på Dirty dancing men vi hann inte se klart hela. Sedan gick vi till maten och jag passade på att träna min häst Fredrik! :DVi blir bättre och bättre.. men han tyckte att jag lagt på mig under min sjuka period, hahah. Vad vet jag, har jag säkert!?

Sen så hade vi idrott och jag skippade den, eller jag var ombytt men Björn tyckte lika gärna jag kunde vila för vi körde en hård typ intervall så jag fick räkna åt Fredrik och Rebecka i stället, hur många varv de sprang. Båda hade blivit sämre sen förra året, haha sopor!

SO var sista lektionen, antagligen den roligaste. Eller inte engligt våran lärare. Det började med Robin Pousette. Vi håller ju på och redovisar om upptäckare vi forskat om i grupparbete och så skulle Robin säga att Marco´polo hittat någon väg. Men han visste inte om han skulle säga finna eller hitta så det blev fitta, haha. Hela klassen började asgarva och Eva kunde inte hålla sig för skratt heller. Men sen tyckte hon att de räckte och vi fick försöka lugna oss, men det var inte så lätt och alla härmade Robin och sa det igen 1000 gånger så vi fick ta en paus, haha. Men sen började de igen och Kalle läste och han sa något om en kanal och jag trodde han sa analkanal så jag helt högt:"ANALKANAL??" Och alla började asgarva igen, haha. Sen fortsatte dem och så sa någon om vägen och Kalle bara drar ner kartan mitt framför ögonen och ba. JAAAA SÅHÄR VAR DE, hahahaa.Så jäkla kul, låter inte alls så roligt men man skulle varit där så hade man fattat.Herregud, våran klass är så rolig ibland..Sen slutade vi och åkte bussen hem och har börjat lite på vårat hemprov nu och fixat i stallet.

Ska till Oskar på onsdag :)<3/ Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0