nix

Ojj, råkade visst lägga ut tre inlägg. Men det är raderat och fixat nu!

Jag var inte i skolan idag. Mamma ville inte det. Hon tycker jag måste vara riktigt frisk innan jag går dit. Jag håller med, kul att få lunginflammation nu innan jul. Som tur var mådde inte mamma helt galant heller utan hon var också hemma. Så på förmiddagen var jag så täppt så vi var jätte tvungna att åka till Alunda, apoteket älgen och köpa nässpray till mig. Äntligen, härligt att kunna andas igen. Det är verkligen otroligt jobbigt att vara täppt. Man har inget luktsinne och ingen smak. Började få ont i bihålorna också så... Men det är nog ingen fara än så länge...

Tyvärr blir det inget café imorgon då. Sista innan lovet så vi får vänta lite med det. Men nemas problemas. På söndag ska hela släkten på min mammas sida åka till mormor och morfar och julpyssla och baka julgodis och sådant. En grej vi gör varje år. En väldigt mysig och trevligt tradigon.

Sen på eftermiddagen har jag och mamma slagit in julklappar. Jag har alla min klara förutom till Therese, Oskar, mamma, pappa och Simon så får åka in någon dag och fixa klart det. Jag har listat ut vad Therese ska köpa till mig. Stod och funderade i duschen igår och då kom jag på vad jag alltid sagt att jag vill ha. Men jag ska låstas som att jag inte vet om det och bli jätte förvånad när jag får det ;) Therese, glöm att du läst det här!!

Missar luciatåget idag också.. :( tråkigt, men jag får gå det nästa år i skolan i stället. Oskar ska vara stjärngosse idag, hihi :) Han är nog söötis!

Bonde söker fru idag igen! Igår fick man veta vilka de valde och så och idag ska man få se deras romantiska semester. Härligt!!

JULLOV SNART! :D Äntligen... Betyg ska vi få också, kuL!

/ Alexandra

Kommentarer
Postat av: Therese

haha okej ja låtsat att detta inlägg inte existerar;) fast jag tror faktiskt inte att du
vet vad du får av mig, för jag har tänkt till riktigt denhär gångenXD

2007-12-13 @ 19:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0