oh yes

Vad ..

Har du på dej idag? - mjukisbralls
Har du gjort under dagen? - vart med Therese och ridit
Har du för frisyr? - toffs och diadem
Ska du göra innan dagens slut? - duscha, kolla parlamentet :D
Har du inte hunnit med idag? - rida Goldie
Ska du göra i morgon? - Jag ska ha elevens val, HKK
Vill du göra i helgen? - Dansa, rida, köpa julklappar
Åt du senast? - tacochips
Är allra bäst med dej? - gud, ingenting
Ogillar du hos dej själv? - mina händer speciellt mkt

När..

Vaknade du imorse? - 7.35
Är du rädd? - nejje, varför skulle jag?
Grät du senast? - Förrigår
Skrattade du senast? - När Therese var här
Var du på fest senast? - Oj, längesen.. Belgien tror jag
Gjorde du senast något du inte egentligen ville göra? - hmm minns ej
Gav du en komplimang senast? Idag

Vem..

Kramade du senast? - Therese
Saknar du? - Saga
Kysste du senast? - Oskar
Vill du spotta på? - en liten sten
Skulle du vilja se ut som? hmm, Jessica Alba
Gjorde dej arg senast? - Simon

Kan du..
Simma fjärilsim? - njaa
Stå på ett ben? - haha, jaa
Sjunga riktigt höga toner? - jarå
Rita snyggt? - ibland
Baka? - japp
Göra volter? på studsmattan
Hoppa upp på en häst med sadel? självklart
Ditt eget mobilnummer? - yess

Har du..

Pallat äpplen? - Ja.
Tagit en främling på rumpan? - haha, nä det tror jag inte
Tappat något värdefullt i toaletten? - jaa, minns ej vad
Sett en hel porrfilm? - NEJ
Skrikit åt en lärare? - nej det tror jag inte
Blivit dumpad? - neej
Förlorat någon nära vän? - neej
Varit i Asien? - nix
Kysst någon och sedan ångrat dej? - neej :)

Hinner inte forsätta mitt vackra inlägg från bion, fortsättning följer... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0