sjuk fortfarande

Fortfarande sjuk... Det är verkligen otroligt tråkigt. Finns inte mycket annat att göra än att kolla på tv och det tröttnar man ganska snabbt på. Idag kunde jag åtminstone ge hästarna lunchhö. Hoppas på att kunna gå till skolan på torsdag ialla fall för då är det ju lucia och det vill man ju int emissa. Dessutom ska jag gå luciatåg på kvällen med konfan. Och jag ska säga någon liten text också så...

Mamma ska hämta mina fysikböcker imorgon iallafall så har jag en dag på mig, men det är verkligen jätte svårt och alla som jag pratat med verkar ha stora problem med det. Så det är väl skönt att man inte är ensam.

Jessica som äger Peeron ringde igår och ville att vi ska ta kort på Peeron med tomteluva så de kan skicka kort på honom till hans beteckningar så det ska jag och mamma göra imorgon.

Jag och Therese hade hoppats på cafet på fredag! Hoppas verkligen jag blir frisk för det är nog sista innan jul. Vi har inte varit där på många veckor nu. Men Therese sa att hon trodde att hon skulle bli magsjuk. Men vi hoppas inte de! Varför blir det alltid så? Vi blir alltid sjuka när vi varit med varandra måste vara något med våra bakterier och grejer.

Jag har börjat följa repriserna på OC. Jag har missat jätte jätte många avsnitt och det är kul att kunna se dom, de går varje dag klockan 16.10 på femman.

Har inget mer att säga, man gör itne mycket alls när man är sjuk! Gör man inget så finns det inte mycket att skriva om. Börjar faktiskt längta tillbaka till skolan. Första gången på länge, men det är inte efter själva skolarbetet men jag har faktiskt många roliga polare som man inte kan leva utan.

Nu ska jag gå och försöka krya på mig så jag kan gå luciatåg på torsdag.

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Charming man

krya på dig.

2007-12-11 @ 19:22:43
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: majda

krya på dig!
gissa kändisen i min blogg :)

2007-12-11 @ 19:32:07
URL: http://majdas.blogg.se
Postat av: Emma

krya på dej!! =) ha en mysig kväll!

2007-12-11 @ 19:39:35
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0