slask

God eftermiddag!

Miccis och Nikki åkte precis. De var här på en snabbvisit. De hade varit hos Sladden och Tulle och skulle köra den här vägen hem och passade på att svänga förbi, trevligt med lite gäster :) Ni kunde stannat lite längre och kommit in ettt tag tycker jag!

Jag har varit ute i stallet hela förmiddagen. Kände att det var skönt att ha det avklarat för klockan 14.45 ska jag kolla på küren. Jag har ridit Perre och Goldan. Peeron var väldigt pigg och han är gapig också. Men han har vargtänder. Så vi måste ta bort dom. Ska mejla till Mathilda och fråga om de inte sett att han haft det. Det lär ju vara därför han gapar. Goldie är fortfarande hemsk, fast börjar bli bättre. Galopperade idag också, första gången på länge. Så fort man galopperar på Goldie så smälter man. Hon har en sådan balans som är svår att beskriva. Även om hon inte har lika stor galopp som Peeron. Hon blir nog bra snart. Ska försöka rida henne varannan dag nu.

Ska alldeles strax äta lunch. Spaghetti och prinskorv och sen blir det som sagt Stockholm International Horse show. Måste öva på min redovisning som jag har imorgon. Om dressyr... Jag har inte övat så mycket man ska försöka hinna med det. Vill helst kunna allting utantill. Tror att det kan vara en fördel att jag har en video på mig själv, vi får hoppas på det!!

Puss

image36 
muppklassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0