<3

Tjingeling, det var ett tag sen jag sa det. Det var mitt och Therese ord förut men vi har legat lite lågt på tjingelingfronten ett tag... Kanske ska börja igen.

I morse var jag jätte trött, vaknade halv 8 men låg och drog mig till klockan var halv 9, skönt. Gick ner och skulle äta frukost men mamma hade inte gjort i ordning så lat som jag är gick ju upp ett tag till, gick in på msn och då var Mathilda inne, hon som red Peeron förut. Så vi pratade lite. Sen gick jag ner igen och då satt min familj och käkade så då slog jag mig ner. Vi hade en trevlig måltid. Har upptäckt att min familj faktiskt kan vara riktigt roliga ibland, haha.

Sen gick jag och mamma och rensade i massa gamla grejer. Vi har fortfarande ouppackade flyttkartonger så vi fick bort lite. Våran frys gick sönder och vi var tvungen att köpa en ny, därför passar vi på att rensa. Mamma hittade massa gamla kärlekbrev och grejer, haha. Sen tog jag upp det med min far han blev lite svartis tror jag och ba: Jag hade också massa kärleksbrev förut flera kartonger men jag fick inte ha kvar dom för Marie. Haha, jo tjena.

Jag gick ut och gick med Ginny och Goldie. Det är rätt skönt att gå ut och gå har jag börjat tycka. Hugo fick hänga med också och våra grannar har fått en hundvalp, så himla söt! Sen fixade jag allt i stallet och gick in och käkade pankisar. Himla gott är det.

Satt och häckade framför datorn, väntade på att Oskar skulle logga in för att se om vi skulle hitta på något. Mamma sa först att det inte gick, för vi hade så himla mycket att göra. Eller hon sa det när jag frågade henne på morgonen. Men sen gick hon med på det om jag åkte lite senare och gjorde lite grejer först. Bestämde att jag skulle ta 14 bussen från Knutby. Skickade sms till Oskar, han var tvungen att åka kl 17 till stan för han ska byta klubb och då var han tvungen att följa med och snacka med tränarna och grejer. Men vi kommer inte hinna träffas på hela veckan, så tre timmar var såklart bättre än ingenting!
Mamma skjutsade mig till Knutby för hon skulle ändå handla något där. Hon släppte mig vid affären och då kom bussen så jag var tvungen att kuta till busshållplatsen, haha. När jag klev på bussen frågade busschauffören hur snabbt jag springer på 80 m. Jag sa att jag inte visste för vi springer bara 80 m. Haha, han tyckte jag sprang fort sa han. Sen gick jag av vid konsum, de hade ändå varit där och handlat så jag åkte med Oskar och hans far hem till dem i deras nya, fina bild. Hade värsta coola skärmen där bak och grejjer! Var där i några timmar. Käkade pommes frites och kyckling, mums. Sen skjutsade de ner mig till bussen när de ändå skulle åka. Så jag tog bussen till Knutby igen och så hämtade far min mig där och så åkte vi hem. Älskar dig så otroligt mycket Oskar <3.
Har inte gjort så mycket sen här hemma. Jag orkar inte plugga på lov, det har jag redan skrivit. Men frågade Frida och Emma och de hade inte heller gjort de. De hade samma inställning som mig. Palla plugga när man har lov!!

På onsdag ska jag och Therese ta en fika, låter helt vuxet. Jag och min väninna ska ta en fika. Vi kanske kör på kaffe också? Neej usch i så fall cappuchino.

Men nu ska jag gå och duscha för imorgon är det skola igen. Usch vad tråkigt det ska bli.

// Alexandra <3


Kommentarer
Postat av: Therese

ja men vi e ju sååå vuxna;) så de passar oss perfaXD puss på dej hjärtat!

2007-11-04 @ 19:57:06
Postat av: Oskar

haha jepp det var inte roligt att sitta där:P
Älskar dig otroligt mest alexandra

2007-11-04 @ 20:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0