Älska snö :D

Kom precis hem från skolan. Ganska skön dag, alla tisdagar är detsamma! Vi börjar 8.45 och slutar 13.00. Haha, jag är så fyndig. Jag kände så otroligt mycket för att åka pulka så jag kom på att vi kunde fråga Eva (städtant) jättesnällt om vi kunde få en sopsäck. Eva låstas att hon hatar mig, jag vet egentligen att hon älskar mig mer än allt. Haha.. Men efter mycket övertalande fick vi till slut en påse. Så jag, E.Hellberg, V.Meacham och F.Holm gick ut och åkte lite soppsäck i en backe. Haha, jag satte mig i säcken och Emma satte sig i mitt knä, det gick rätt bra förutom att jag skadade min hand lite. Sen körde Fredrik och Victor och vi hade rätt kul. Vi fick en liten publik också, haha. Fick även tillbaka mitt spanskaprov idag. Jag fick MVG :D:D Woho! Första gången jag har turen på min sida. Hade två poäng över MVG-gränsen och 1 poäng från max-poängen. Så det är jag väldigt nöjd med.

Nu ska jag snart ut till stallet. Ringde mamma precis och hon sa att det inte blir någon Fredrik-träning, tyvärr. För vi har ingen barnvakt till Simon och så var det något mer, har redan glömt vad hon sa. Men vi får skippa den här gången och så får vi satsa på att sätta igång Goldie nu istället.

Oskar kommer till mig imorgon tror jag. Om han fick , för hans pappa skulle tydligen komma hem från Amsterdam. Men han får tjata lite :) Hah, då får vi åka lite pulka tycker jag!

Det ända som är jobbigt på vintern är att det blir mörkt så tidigt. Annars tycker jag det är en härlig årstid med allt pulkaåkande och snöbollsbyggande.

Nu ska jag ut till stallet och göra lite nytta. Skriver kanske ett inlägg ikväll.

Ha det / Alex<3


Kommentarer
Postat av: Emma

haha shiit, riktigt finurlig och rolig idé du fick :D, måse göras om tycker jag!

2007-11-27 @ 15:14:39
Postat av: Alex

aah, ibland får jag lite snilleblixtar ;) AAh, lätt men jag har ju Victors extranyckel så bara att gå och hämta påsen när vi blir sugna :D

2007-11-27 @ 18:04:21
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0