:D

Tjollahopp!
Funderade på att vara hemma idag. Men jag kände att alla ville se mina nya frisyr så jag åkte dit. Alla tyckte jag var fin, vet tyvärr inte om de menade det för jag säger ibland saker som jag inte menar, haha. Men för det mesta är jag ärlig, det vet Therese som känner mig väl! ;)
Men jag trivs faktiskt kanoners i håret så det är bra. Jag hade massa lektioner men dagen var helt okej. Hade gympa sista lektion och vi skulle ha redskap och grejjer. Allt gick kalasbra för mig förutom kullerbyttor som ska vara det enklaste. Jag fick jätte ont i ryggen och svanskotan och har det fortfarande, så man börjar väl bli gammal och stel. Men det är tur för jag hade ändå inte tänkt att satsa på en "kullerbyttorkarriär".
Åkte hem med en rygg som gjorde ont. Kom hem käkade lite mat och sen så gick jag ut till stallet och jag och mamma åkte till ridhuset med Peeron. Mamma glömde plånisen hemma igår när hon kom och hämtade mig så hon kunde inte betala Sara för klippningen så vi skulle göra det idag. Vi kom tid 17.50 och de stänger 18.00 men det var mörkt där och jag knackade på men ingen öppnade så vi får ta det imorgon istället.
Peeron var hur fin som helst. Vilken underbar ponny, jag och mamma säger det hela tiden. Jag har verkligen tur som har fått låna honom, en av sveriges finaste ponnyer!

Kom hem runt 20.00 och mockade snabbt. Kom nästan precis in och nu sitter jag här med en glass i handen. Ska gå och ta en dusch nu.
Ha det fint!
//Alexandra

Kommentarer
Postat av: Hannaaa

Haha jag som trodde att du var en typisk kullerbyttemänniska ;D Nejmen du passade verkligen bra i din nya frisyr! Tummen upp för den (:
Pusshej

2007-11-11 @ 11:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0