:'(

HEEEEEEEEEEELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLT JAG SKRIVIT FÖRSVANN :O:O åååååååh, typ två sidor....
fasiken vad klantig jag är. Men allt råkade försvinna. Jag gör det i microsoft word och så är det massa tips på hur man gör en bättre uppsats, det var kvar och de andra råkade försvinna. Men jag hade ju sparat det flera gången och så skulle jag kryssa ner rutan för att liksom få tillbaka det. Och då kom det upp" Vill du spara ändringarna?" OCh jag tryckte ju ja, för jag trodde liksom att de jag skrivit skulle sparas. Men de FÖRSVANN :'( Gud vad ledsen jag blir

Kommentarer
Postat av: Sophié

härligt, de här var faktiskt mina första =p

2007-11-27 @ 21:55:47
URL: http://soophiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0