:/

Ojj, verkade inte som att ni tyckte jag skulle lägga ner. Det är nog mer människor än vad jag tror som läser.

Har inte gjort så mycket idag. Städade lite, men städade aldrig klart. Jag kollade på reprisen av idol, gick verkligen inte att se på de hemma hos Therese, haha. Men de snackade som bara den och jag vill verkligen fokusera under hela programmet så var tvungen att se på reprisen. Men helt otroligt att Daniel åkte ut, verkligen inte klokt. Han var ju självklar till finalen för mig.

Jag och mamma klättrade med Goldie och Peeron. Vi ledde de så de fick vila sina ryggar. Kalasbra för mig och mamma också att få klättra lite.

Var lite deppig nu på kvällen, massa jobbiga rykten som var för ett tag sen. Ska inte ta upp för mycket. Men man blir sårad. Tack alla mina vänner för att ni finns <3

Måste öva på musikredovisning nu. Jag och Frida har det imorgon.

/ Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0