Ginny har åkt

Hejsan!
Idag var jag hemma från skolan eftersom jag var krasslig igår. Det var skönt att bara ta det lugnt fast jag har pluggat en del ändå, engelska och so. Tror jag hade so-provet idag eller om det var biologiprovet + att jag kom och tänka på att vi hade musikarbetet som skulle redovisas, stackars Frida hoppas hon fick skippa det. Men jag kunde ju faktiskt inte hjälpa att jag var sjuk.

Ginny åkte idag :'( Jag red henne i sommarhagen. Älskade häst, så himla pigg och fin. Mamma rakade henne igår och hon fick en chokladaktig färg, helt underbar och jätte ädel blev hon. Sötaste ponnyn som finns. Det kom en stor lastbil och hämtade henne och det var jätte brant upp men hon bara traskade på. De skulle åka till Stockholm och övernatta där och imorgon på morgonen skulle det åka ner till Skåne. Men de skulle inte vara framme förrän på kvällen. Men nya ägarna ringer nog när hon är framme.

Hahahah, jag dör här borta. Så himla kul!! Ebba har precis skickat massa bilder på henne och mig för 3 år sedan eller något. Vi har sminkat oss jätte mycket och ser verkligen inte kloka ut. Vi är som värsta fjortisarna och det är massa filmer på oss också, haha.

// Alex

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Alex!
Hoppas att du är frisk nu.
Ringde för en stund sedan och inget svar, så
då tänkte jag att du är nog frisk. Vårterminen
brukar vara lite lättare med fler lov och man går
mot ljusare tider. Klart att ni saknar den lilla
gulliga hästen. Hon får det säkert jättebra i Skåne.
Puss och kram från din mormor hälsa alla!

2007-11-13 @ 11:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0