KLAR!:D

WOHO!
Äntligen klar med Columbus! Otroligt otroligt skönt. Allt försvann ju men det var bara att börja om igen. Blev ledsen och arg och sur just när de försvann bara.

Skola idag. Imorse var jag så himla trött så jag hade bara kunnat lagt mig och somnat om. Men jag gjorde inte det. Mamma tycker att jag gjort det för många gånger. Men det är så otroligt skönt och en gång kan jag faktiskt skylla på något. Jag var så trött så jag somnade när jag satt på toaletten.

Torsdagar tycker jag är den absolut jobbigaste dagen på hela veckan. Vi har bara 5 minuters raster mellan varje lektion, förutom lunchen då.. Vi fick lax idag i skolan, jag älskar det. Godaste maten man får i skolan. Jag, Hanna och Rebecka satt kvar länge och snackade och sen efter ett tag när vi var helt själva i matsalen kom en mattant ut med glass till oss. Blåbärsglass och tophat, fett gott! Den behövde tydligen gå åt. En mattant skrattade innefrån köket och sa " Nu kommer de alltid stanna kvar längre", haha.

Vi hade SO-lektion. Vi gjorde klart våran plansch. Våran grupp är den bästa. De andra har haft 1 eller två gånger mer än vad vi har. Vi är "Belgiengruppen". Alla vi ungdommar som var i Belgien då. Och när vi var I Belgien så hade de redan börjat med grupparbetet när vi kom hem. Men vi är den ända gruppen som är helt klara ändå. Vi har gjort planschen kalasfin och jag hoppas att redovisningen går bra också!
Appropå redovisning, det har jag imorgon. I svenska... Jag ska redovisa om dressyr, vilket är ganska lätt eftersom jag kan ganska mycket. Jag ska även visa en film på mig själv när jag tränar.

Nu ska jag ut och fixa i stallet sen måste jag duscha, ska försöka komma i säng tidigt i kväll. Blir så otroligt trött. Jag försöker gå och lägga mig klockan nio men det blir oftast inte tidigare än halv 10. Så frågade jag mina kompisar när de gick och lade sig. Runt halv 11, 11 sa de. Jag fattar verkligen inte hur människorna orkar, jag blir jätte grinig. Men men, alla är vi olika!

Ha't  / Alexandra Fredriksson

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja glassen var riktigt mumsmums den haha ;)

2007-12-02 @ 17:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0