Lite mer tidsfördriv

Klockan är: 17.31
Ditt namn: Alexandra Maja Louise Fredriksson
Är du snygg: Neej, det kan jag inte påstå.
Födelseår: 1994
Ditt födelseställe: Karolinska, Sthlm
Spelar du något instrument: nix, vill börja spela gitarr
Ligger Skåne i Sverige: jaaa, herregud så blond är jag inte
Har du några danska släktingar: nejje
Dina första tankar när du vaknar: rätt morgonpigg för det mesta tänker jag: woho rolig dag idag!
Är du hungrig: Jaa, jätte...
Vart befinner du dig just nu: i mitt rum.
Vart bor du: i mitt hus
Är du bra på: svårt att säga?
Är du singel: Nej :)
Vilket land kommer du ifrån: Sverige
Din mobiltelefon: sony ericsson
Låt som jag lyssnar på just nu: Ingen alls faktiskt
CD i stereon nu: neej har ingen sterio på rummet
Är du sexig: haha absolut
Antal timmar sömn: beror på
Vem är snyggast: Oskar <3 :D
Vem vet mest om dig: Therese
Vem vet du mest om: Förutom mig själv är det nog Therese.
Vem vill du ha just nu: Har redan Oskar så :D
Snyggast i skåne: Vet ej
Vem hatar du mest i hela jävla världen: ojj, hatar ingen just nu
Höger eller Vänsterhänt: höger
Språk: svenska,engelska,spanska
Vilka sjukdomar: ingen vad jag vet
Ditt mål i livet: Vinna VM i dressyr
Sängdags: sköönt
Fobier: hmm, inget som jag kommer på just nu...
Känner du en snygg kille: japp, Oskar känner jag ju så ;)
Har du körkort: neej, eller symaskinskörkort :D
Brukar du svara på kontaktannonser: aldrig
Åsikt om jultomten: bra, man får ju julklappar :D
Äger du några vapen: nej!
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Jag gillar Alexandra.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Amanda
Pepsi eller Coca cola: Båda
McDonalds el. Burger King: Donken :D
Mjölk: Ekologisk mellanmjölk, tack
Svär du: jaa, på tok för mkt :O
Sjunger du: i princip överallt, men alltid i duschen :D
Duschar du dagligen: japp
Har du varit kär: jaoo, är just nu :)
Är du kär nu: yes :)
Den starkaste du vet: ojj, jag själv :D
Vill du gå högskola: hmm, får se
Vill du gifta dig: jaa :)
Tycker du att du är attraktiv: jaa gud ja! haha
Är du ett hälsofreak: nja, man försöker väl
Kommer du överrens med dina föräldrar: jaadå
Vad vill du arbeta med när du blir stor: rida hela dagarna som jag känner just nu
Din hårfärg och frisyr: mellan blondt, rätt långt men väldigt uppklippt
Skorna du hade på dig idag: svarta stövlar
Kläder du hade på dig idag: jeans, strumpor, grå/rosa randig tröja och svart tjocktröja, bh och trosor
Vad har du på dig nu: inga byxor xD, svart tröja och trosor
Favoritfärg på kläder: hm.. variation
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: massa :D
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: ojj, inte mkt alls..
Skolväska just nu: har inte alltid väska men min turkosa
Har du rosa kamouflage-kläder: nejj
Tatueringar du har: ingen
Piercingar du har: öronen!
Handväska eller liknande just nu: den jag har i skolan.
Har du glasögon: nix
Din perfekta pizza: hmm, finns många goda gillar calzone
Randigt, rutigt eller blommigt: randigt
Favoritårstid: sommar
Choklad el. vaniljglass: vanilj
Gillar du när det åskar: mys!
Vad köpte du senast: en macka i cafeterian
Hur mycket pengar har du: inte mkt alls
Hur svarar du i telefonen hemma: Hej, det är Alexandra
Hur svarar du i mobilen: hallå?
Vem ringde du senast: Mamma
Vem ringde senast till dig: Fredrik Holm xD
Senast kramat: Rebecka
Sov du ensam inatt: nej mina nalle puh´s :)
Varit på dejt den senaste månaden: haha, dejt och dejt vad säger man Oskar? :P
Ätit sushi den senaste månaden: hah nej
Blivit slagen den senaste månaden: jaa, på skojj ;)
Hur mycket är klockan nu?: 17.45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0