Lite tidsfördriv

Motto: Hårt och länge!
Platt eller lockigt hår: Platt men volym tack.
Är du kär i någon? Jaa, såklart Oskar :)<3
Vad gör du när det regnar? Beror på, kollar på film springer i regnet :D
Vem ringde du senast? mamma
Vilken mobilsingnal ? Mika-Lollipop
Första sporten du gick på? fotboll
Vad längtar du mest till just nu? Träffa Oskar <3
Vad är du mest rädd för i hela världen? Att bli våldtagen eller mördad.
Har du varit kär i en kändis? neej, man kan inte vara kär på riktigt om man inte träffat personen.
Röd,grön,blå eller gul mjölk? Grön har vi hemma och den är godast.
Vad ska du döpa dina barn till? Har alltid gillat Nicole men vet inte till kille?
Sommar eller snö? sommar
Snyggaste läraren?Björn Holm OFC, HAHA
Riktig gran eller plastgran? riktig
Godaste drickan till frukost? apelsinjucie eller oboy
Vem kramade du senast? Rebecka
Har du gråtit i skolan någongång? jaa
Hur tar du dej till skolan? Buss, ibland bil
Sjunger du på toan? Japp, alltid! Eller det beror på vem/vilka som är utanför
Vad ska du göra nu? skriva klart de här, sen käka en god middag med min familj
Vem är snyggast i världen: Oskar ;)
Favoritplagg i garderoben just nu: Hmm... Olika, olika dagar
Byxa eller kjol: byxa
Mitt rum kan beskrivas som: rätt stort, stooor säng :D
Mig själv med tre ord (just nu): trött, sliten och hungrig
Jag tränar: dressyr och dansar när jag känner för det :D
Jag ville bli när jag var liten: Dansare
Humör just nu: Trött och hungrig
Hur många kuddar sover du med: 2
Hur många barn vill du ha: 2 tror jag
Bio eller promenad: bio
Snarkar du: när jag är förkyld
Det här är jag bra på: svårt att säga själv. fråga ngn annan!

Senaste person som:

Du pratade med: Simon
Gick på stan med: Hmm, måste varit Therese, Oskar, Tottis, Fredrik Holm och Jersa :)
Skällde på: ojj, minns ej

Senaste:

Låt du hörde: One republic feat. Timbaland-Apologize
Mat du åt: Gills kakor eller?
Kram: Rebecka
Puss: Oskar :)
Resa: med cykeln :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0