Music is my drug

hejhej!

Var lite seg i morse, låg kvar ganska länge, men det var najjs!

Jag käkade frulle och pluggade lite svenska och sen kollade jag på reprisen av idol. Eftersom själva cafet var stängt i fredags när vi var där så kunde vi inte se det. Amanda, gud vad bra hon är!!! Men hur kunde Mattias åka ut? Han var lite seg första halvan men andra halvan var grym ju! Andreas därimot sög, kan han bara åka ut!?

Gick ut runt klockan 13 och fixade i stallet. Red Goldie på vägen. Hon var helt galen. Bara tog tag i bettet och drog. Men våran granne Anne hade någon hundkurs och de höll på och blåsa i någon visselpipa och det reagerade hon jätte starkt på men det var väl inte så konstigt, hästar hör ju mycket bättre än vad vi människor gör. Men hon är verkligen oriden, såklart... Hon har ju vilat i mer än en månad. Men vi ska sätta igång henne nu och Peeron får vila den här veckan.

Vi var och käkade på Knutby krogen nu på kvällen. Jätte gott var det!! Jag käkade kalvfärsbiff och klyftpotatis och tsatsiki, bearnaisesås och tomatsås och grekisk sallad. Och efteråt käkade vi glass med chokladsås och friterad camembert, jätte gott fast glassen var lite isig bara men annars var det gott!! Simon vart helt bundis med de som jobbade där. Han hjälpte de att plocka undan och smörade till sig tre olika klubbor. Himla unge, själv fick man bara en! ;)

Nu sitter jag och kollar på Amanda Jenssen-suspicious minds. Hon är himla bra. Jag ska söka till idol när jag fyller 16. Eller jag, Oskar, Fredrik och Therese. Det har vi bestämt sen en tid tillbaka så det måste hållas!!

Nu ska jag sjunga vidare lite, jag älskar musik... Vad skulle man göra utan det? Världen skulle gå under...

/ Alexandra Maja Louise Fredriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0