Oskar är bäst :)

Tjabba, blir inget långt inlägg. Hade 2 prov idag, skulle egentligen haft 3 men hade utvecklingssamtal när jag hade det ena. Utvecklingssamtalet gick kanon!

Oskar följde med mig hem idag, helt sjukt hur mkt jag älskar honom <3

På fredag blir det cafet då igen, ett litet tag sen vi var där Therese ;) Alla har frågat om jag skulle dit för länge sedan och då sa jag: neej jag åker inte utan Therese för hon är min bästaste bästis <3 Underbara människa.

Ska kolla på bonde söker fru nu, sen måste jag nog plugga lite.

Ginny har iallafall kommit fram. 11 jobbiga timmar hade hon fått stå, stackarn. Hon hade skakat när hon kommit dit och varit jätte trött. Men vi får hoppas att det blir bra med dem när hon fått vänja sig lite.

Hej och hopp <3

Kommentarer
Postat av: Therese

ohhh ja älskar dej bästa!!

2007-11-14 @ 21:03:39
Postat av: Oskar

jag älskar dig meer

2007-11-17 @ 14:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0