Rätt kul det här ändå

100 frågor som kräver mer än 100 svar..

1. Tre namn jag lyssnar till:
Alex, Alexandra, Fredriksson

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
näsan

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
mina händer

4. Detta är jag rädd för:
att bli våldtagen eller mördad

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Oskar, Therese och Peeron

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
vicka på öronen, vara tyst & gå ner i splitt

7. Detta tycker jag om att göra:
rida, umgås med mina vänner

8. Detta vill jag göra just nu:
kolla på idol med en godispåse och vatten

9. Bästa känslan:
att vara kär, vinna

10. Värsta känslan:
att någon stirrar på än

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
underbar!

12. Är jag kär just nu?
Jaao :)<3

13. Jag vill gifta mig:
japp.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Surfa, vinna VM i dressyr, jag har massa grejjer jag vill.. ska skriva ner en lista

15. Min käraste ägodel:
min dator

16. Något jag vill ha i present:
PENGAR :D

17. Detta har jag på mig just nu:
mjukisbrallor, linne och tjocktröja, strumpor, trosor och bh

18. Favoritkläder:
stuprörsjeans

19. Favoritdjur:
häst

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
hip hop, Rnb, pop och rock

21. Favoritlåt just nu:
Hey there Delilah

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
roligaste: Idrott, HK
tråkigaste: SO

23. Stjärntecken:
Stenbock

24. En bok jag gillar:
Malin och Rasmus

25. En film jag älskar:
Heartbreak hotel

26. Tv-program jag gillar:
Idol och bonde söker fru... älskade OC förut

27. Favoritdoft:
DKNY green apple

28. Detta äter jag gärna:
godis och vatten

29. Dricker helst:
vatten, mjölk och cola

30. Favoritgodis:
dödskallar & geicha

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Där det är varmt

32. Färg på mina ögon:
mörkblå

33. Min längd:
167 cm

34. Jag tror på:
tomten.

35. Jag spelar:
inte fiol.

36. Person jag beundrar:
ojj.. många; min mamma bland annat.

37. Så här bor jag:
På en gård i ett rött hus med vita knutar

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
hah, jaa de finns nog några stycken..

39. Det här tänder mig:
haha, en tändsticka och bensin

40. Det här gör mig avtänd:
en hink med vatten, haha

41. Favoritfärg:
rosa, vit och blå

42. Favoritcitat:
ojj, säger så mkt..

43. En hemlighet jag vet:
hemligheter ska man inte tala om för andra... då är de ingen hemlighet längre..

44. Bästa present jag fått:
svårt, min dator tror jag :)

45. Senast köpta skiva:
gud, det var längesen jag köpte en skiva... minns ej när det var sist

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
men det var ju samma fråga förut?

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
samma :S

48. Udda förmåga/egenskap:
Haha, jag och Therese kan en liten sak inte många kan

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
en apa.

50. Vad lyssnar du på just nu?
Jennifer Lopez-Do it well

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
jag har varit i skolan, inte gjort så mkt mer... ska kolla på idol snart :D

52. Var är dina föräldrar födda?
Stockholm

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Limewire

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Hargshamn, grekisk

55. När badade du i en pool senast?
Fyrishov :D

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
njaa, vi har aldrig haft ngn skolpjäs vad jag kommer ihåg

57. Hur många barn vill du ha?
2 tror jag

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
dansband

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
neej de har jag faktsikt inte

60. Vad har du för TV-kanaler?
väldigt många

61. Har du åkt moped någon gång?
Självklart :D

62. Har du busringt någon gång?
ja många.

63. Har du fått felparkeringsböter?
hah, neej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
har inte men vore skoj.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
thailand.

66. Har du en egen trädgård?
Japp, eller min familj.

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
svårt..

68. Kan du alla orden i nationalsången?
neej, de mesta

69. Badkar eller duschkabin?
badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
har inte sett ngn film i November

71. Favoritpizza?
gillar många.. men det ska vara bea till :)

72. Chips eller popcorn?
chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?
använder inte läppstift.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
nej?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nej, men skulle vilja

76. Apelsin- eller äppeljuice?
apelsin.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
det minns jag inte.

78. Favoritchoklad?
marabou.

79. När röstade du senast?
Gills det på ngn idolartist?xD

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
det minns jag inte heller.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
jajjamensan

82. Är du bra på matlagning?
Jaa, när jag känner för det.

83. Klarar du att tanka själv?
det har jag aldrig provat.

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
nej, men jag ville alltid de när jag var liten

85. Pepsi eller Coca Cola?
båda.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
nej.

87. Vad var det senaste du handlade?
En macka i caféterian

88. Har du kräkts offentligt?
nix

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
sanna kärleken.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Absolut! :D

91. Har du ringt något betalnummer?
yes

92. Kan man vara vän med sitt ex?
självklart kan man vara det.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Det var längesedan, tror det var när min bror ramlade ner från höskullen.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
njaa, inte så.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Har faktiskt ingen, lite tråkigt faktiskt. Får fixa det.

96. Vad har du i din väska?
Min biologibok och en tröja

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
duschar

98. Vad är du tacksam för idag?
Att jag fick kontakt med Therese :)

99. Var hittade du den här listan?:
Tog den från en tjejs bilddagbok

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Therese, Nikki och Emma.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0