sjukling

Hejj hopp!
Tävlade igår, kom tvåa ett poäng från ettan, lite störande men men.. Fick 65,29 %. Sist fick jag bättre i galoppprogrammet men idag var det bättre i traven. Har äntligen kommit igång och han ökar kanon, fick en sjua på den första och åtta på den andra. Jag och mamma blev därimot lite sura, han fick bara sex på sina gångarter... Han ska ha åtta tycker både jag och mamma. Vi undrar vad det ponnyerna som travar helt markbundet och så får då.. Aja, vissa domare gillar inte de som har höga knölyft som han har.

Therese var med och sen sov hon hos mig. Hon färgade slingor på mig. Det gick rätt smidigt men man ser det inte så jätte mycket, vi kunde nog ha haft i det ett tag till men jag vill inte vara jätte fjortisblond heller så det var nog lagom. Vi var ute och gick igår med hästarna också och helt plötsligt var Hugo borta. Vi ropade jätte mkt men han kom inte. Så sen tog vi cykeln och åkte runt och letade men ingen Hugo syntes till så orkade inte hålla på. Han hade kommit sen på kvällen sa mamma.
Vi såg på Freaky Friday, men bara tills nyheterna. Jag somnade i soffan och Therese frågade om vi skulle gå och lägga oss och det gjorde vi! Vaknade runt 8 och hoppade upp och pluggade lite SO. Therese låg kvar ett tag men sen gick vi upp och käkade frulle. Vi kollade på Heartbreak hotel, en väldigt roligt film och sen kl 12.30 var hon tvungen att åka för det är ju fars dag idag och hon skulle till sin morfar och fira.

Mår inte så bra.. Har ont i huvudet, mår illa och känner mig yr. Ska nog vara hemma imorgon. Vi har so-prov också men får väl vara hemma och plugga ännu en dag till..
Oskar ska nog med mig hem på onsdag tror jag, trevligt trevligt! :)

Ska nog gå och vila ett tag nu så jag blir bättre, fast måste plugga också.

Krya på mig / Alex

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Alex!
Hoppas att du snart blir frisk igen.
Grattis till placeringen önskar din mormor!

2007-11-11 @ 18:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0