skola

Hejsan!
Vi har precis haft kemi, eller teknik rättare sagt. Vi håller på och bygger friggebodar. Helt roligt är det!
Vi hade disco där. Lyssnade på rix FM på högsta volym. Nu sitter vi här och skrattar lite åt en viss person, vi ska inten nämna några namn. Sitter och lyssnar på Tokio hotel. Var tvungen att visa Emma. Hon hade fått ett dåligt intryck av de fast hon inte ens hört dem. Nu ska vi snart ha syslöjd och jagska fortsätta på min basker, det har blivit fel ett antal gånger. Jag har haft den hemma och då lyckades jag såklart förstöra den. Men jag hoppas på att Inger ska kunna rätta till den. Håller på med en knallblå tröja också på slöjden.

Nu ska vi kolla i lite Frida tidningar och Frida, riktiga Frida , min kompis ska väl kika in Zac Efron.

/ Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0