SNÖ :D

Tjabba

Skola idag igen. Lite jobbigt att gå upp så tidigt. Jag går upp klockan 6 varje morgon, otroligt jobbigt och utbrännande. Var i skolan fick tillbaka svenskaprovet, ett halvt poäng från mvg. Varför har jag aldrig turen på min sida? Hade även musikredovisning som jag och Frida fick VG på. Såklart man hade velat ha mvg men det var tydligen väldigt svårt. Man skulle göra värsta dvd-n. Man kanske inte har tillgång till det liksom?

Slutade klockan 15 och åkte som vanligt hem med bussen. Det började snöa på vägen hem och det var possitivt, jag älskar snö! Fast ska man ha det tycker jag det ska ligga kvar ett tag och inte bara bli slask av allting. Jag kom hem, gick upp och skrev lite på min so-uppgift som ska vara inlämnad till på torsdag. Kände att det skulle vara skönt att bli klar med den idag. Har ett bra program på min data som heter microsoft works. Då kan man fixa jätte bra uppsatser och sådant och få tips och grejjer hur man kan göra så det blir bättre.

Jag och Simon gick ut och åkte pulka. Jag älskar det, stackars Therese hade ingen att åka med fast hon gärna hade velat åka. Synd för dig att dina syskon är för gamla ;) Första gången det är härligt med en bror. Vi åkte ett tag och jag drog Simon upp för backen igen. Väldigt ansträngande men jag såg det som ett bra träningspass. Sen gick vi till mamma och vi gjorde lite snöänglar, familjen muppfredriksson :D
Sen gick jag och Simon och gjorde en snölykta och vi satte in några ljus där i och hade en fin stund.

Jag gick in och fortsatte på mitt so-arbete. Vet inte riktigt vad jag ska skriva men ska försöka göra det så bra som möjligt. Än så länge tycker jag själv att det är rätt så bra.

Nu måste jag fortsätta att skriva men först ett litet roligt citat sen i fredags:
Vi fick pepparkakor av våran lärarkandidat Jocke bara för att han inte skulle vara kvar längre. Det var hål i pepparkakorna så jag frågade Lisbeth om hon hade något snöre och det hade hon, hon tog fram paketsnöre och jag satte det runt halsen. Då ville Fredrik Holm också göra det så då hjälpte jag honom med det. Sen gick vi runt med dom ett tag. Men sen så skulle Fredrik ta en grej från sitt skåp och så sprack hjärtat och då sa han:
"NEEEJ, MEN GUUUUD" med värsta bebisrösten, haha. Låter inte så kul men jag och Frida skrattade gott åt honom!

Det var allt / Alexandra <3

Kommentarer
Postat av: Jag

Kul med pepparkaks grejjen man måste ju vara med så fattar man lr hur ? !

2007-11-26 @ 20:18:27
Postat av: Alex

Haha, jaa annars kan man inte förstå hur roligt det var. För det låter ju inte så jätte skojj när man bara skriver det :P och Fredrik skriv ditt namn ! :P

2007-11-27 @ 14:49:53
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0