trötter

Hej svejs!

Skola idag igen, gud vad jobbigt det var att gå upp. Tänkte ligga kvar i sängen och låstas att jag försovit mig men jag gjorde inte det.

Hade rätt lugna lektioner men var trött ändå. Fick tillbaks mitt biologiprov... Det var en fråga och man skulle skriva 1-2 sidor, jag skrev 6 sidor. Han skrev rätt bra grejer och att jag nådde de högre betygen men man fick inte ett speciellt betyg de bara skrev så på de.

Hade musik idag också och jag och Frida fick en till vecka på oss att göra klart arbetet på. Nu har vi värsta pressen på oss vi ska redovisa inför hela klassen och de andra har bara fått göra för honom eller för mindre klassen och så måste vi ju kunna i princip allt utantill och han går och gör tummen upp till oss hela tiden och säger:
"nu har ni mycket press på er tjejer"
Men vi gör vårat bästa och klart vi ska kunna allting, det brukar vi för de mesta göra på våra redovisningar.

Fick tillbaka SO-provet också fick VG-... Jag blev missnöjd, det är inte dåligt med VG men jag har så höga krav på mig själv. Men det konstiga var att jag fick VG eller MVG på min inlämningsuppgift. Men hon måste ha sagt fel för jag frågade henne i korridoren vad jag fått och hon sa den där magiska gränsen igen och så när jag fick tillbaka det så var det bara G+++ / VG- .... Då undrar man lite, så jag tror jag ska fråga henne om det. Men jag gillar henne inte men det är bara några veckor kvar till hon slutar och vi får tillbaka Mattias.

Kom hem, sjöng lite som vanligt och pluggade lite... Käkade middag och så tog jag och mamma in hästarna. Nu sitter jag här och äter lite godis. Mamma hade köpt det till Simon för han hade tydligen halsfluss, de hade varit inne och tagit prover... Kanske är det jag har också?

Nu ska jag och mamma ut och gå med Peeron och Goldie!!

Toodeloo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0