USCHH!

Hej!
Idag blir det ett kort, tråkigt inlägg. Usch vad jag hatar skolan. Det har varit okej förut men nu när man har varit borta en vecka i Belgien då verkar det tydligen som att alla tar det för givet att man ska jobba i kapp det på lovet. Det gör jag bara inte, lov är till för att vara ledig från skolan! Och våran musiklärare, har alltid gillat han förut men nu räknar han att jag och Frida ska vara klara med våran kompositörgrejj fast vi har haft en gång på oss. Vi har varit i Belgien och haft lov och han har varit borta en gång. Men han sa att han tyckte vi kunde arbeta på lovet. Han jämförde oss med gymnasieelver och det gjorde mig verkligen sur, vi går fan i åttan!
Usch vad jag är sur på mina lärare just nu. Jag vill ha bra betyg så klart att jag pluggar men på loven vill man ha ledigt. Så tack då fick jag skriva av min ilska. Nu måste jag PLUGGA vidare. Ha en bra kväll alla gamla som har gått ut skolan!

/ Alexandra, usch vad sur jag är!


Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Alexandra!
Hoppas att du är frisk och kry!
Jag undra bara varför texten i bloggen är så pytteliten, det var den inte förut. Kan jag
trycka på något?
Puss och kram från mormor, hälsa alla!

2007-11-06 @ 11:28:48
Postat av: Alex

hej mormor jag har ändrat men jag kan ändra tillbaks idall du har svårt att se ;)

2007-11-06 @ 16:13:12
Postat av: mormor

Hej Alex!
Tack, nu ser jag jättebra.
Puss & kram från mormor

2007-11-06 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0