"You can say something about sex"

Heej
Jag kom på en väldigt rolig sak idag. Eller jag och Emma gjorde det rättare sagt. Ett väldigt roligt minne som jag har glömt att berätta för alla. Men det var nämligen så att vi var i en stad i Belgien och så gick vi förbi några som hade filmkamera och såg ut att våra från något tv-program. Vi gick nära och kollade rätt mycket. De kollade mycket på oss också och så sa de något på dutch som vi inte fattade så vi sa: "engelska, tack"
Då sa den ena killen: "Vill ni vara med på filmen?"
Vi vart helt lyckliga att de vill ha med oss så vi gick dit. Vi frågade vad vi skulle säga för något.
Och då sa han helt normalt: " You can say something about sex"
Hahaha, jag och Emma bara kollade på varandra och kutade därifrån garvande för vi hade redan kommit efter resten av gruppen. Nu i efterhand ångrar vi att vi inte sa något vi hade kunnat säga: " sex is a number in Sweden" eller
"I like sex but i think 5 is better"
Men men det var iallfall väldigt roande.

Nikki har fått veta hur man fixar bloggar så hon ska få prova på min blogg hoppas den inte blir helt förstörd men det är ganska omöjligt, klart den blir bättre än vad den är nu.

Nu ska jag och mamma åka till ridhuset med Peeron och Ginny. Jag har pluggat ett tag, SO. Hur många instuderingsfrågor som helst.

Ååh, imorgon ska jag klippa mig, himla skönt! Ska klippa upp jätte mycket så det blir härlig volym i det hela. Therese och jag ska ta en fika på fiket i Alunda innan också. Trevligt att träffa min bästis på en vardag! :)

Ha det gött!

/Alex pallex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0