Bad

Tjollahopp!!

Jag tror jag har tappat lite besökare sen jag fixade ny blogg. Min mormor, morfar och morbror och hela släkten som läste förut vet inte att jag har en ny så de undrar nog vad som har hänt med den andra. Bäst jag berättar den nya adressen för de. Kommentera gärna så jag ser vilka som läser.

Igår var vi på Fyrishov. Det blev jag, Therese, Oskar, Fredrik, Jersa och Totte. Vi hade det himla trevligt. Vi tillbringade mest tid i bubbelpoolen för där var det varmast. Vi åkte in med Therese mor och så släppte hon oss precis utanför, rätt nice att slippa åka bussen och gå långt med tunga badkläder. Vi bytte om och gick ut till badet. Satte oss i bubbelpoolen och satt där ett litet tag tills vi såg Oskar och Fredrik komma. Haha, de var tvungna att gå och ta av sig kallingarna för de fick de absolut inte bada med. Vilket jäkla jobb den badvakten har, går och kollar om alla har kallingar på sig. Sen satte vi oss och bubblade lite igen, vi försökte gå till stora poolen men det var så himla kallt så vi gick tillbaks till bubbelpoolen och så satt vi där till Jersa och Totte kom. Sen badade vi och badade och käkade och hade trevligt. Badade lite till och sen bestämde vi oss för att vi var klara så vi gick och duschade och så skulle vi gå på stan efteråt. Jag och Therese skippade att basta och duschade snabbt, trodde vi. Men sen så gick vi ut och så ringde Jersa och ba: vi är på MQ. Då tänkte vi bara jävla ungar, haha. Fan vi hittade ju inte in till centrum. Jag tänkte gå åt helt fel håll men som tur var kom det två killar som Therese hade haft språk med eller var det nu var, hon kände de lite grann ialla fall så vi gick med dem dit, tack killar! Haha, annars hade vi nog gått min lilla väg som jag tänkte, bort från allt! Men vi hittade ialla fall och så gick vi till fjortisdonken och då satt de där så jag gick och beställde glass med chokladsås, måste vara det godaste som finns, mums!
Vi satt ett tag sen gick vi och kollade i lite affärer, gick till hemköp köpte lite candy och sen så var Oskar, Fredrik och Totte tvungna att rusa till bussen så Oskar tog sin Rallyracer haha och skjutsade Fredrik och Totte sprang, tror jag. Jag såg aldrig Totte, han bara försvann och så frågade jag de andra och då sa de att han kutade så jag antar att han gjorde det. Jag och Therese var helt trötta vi bara satt och sa inte så mycket och sen åkte vi ner till hennes föräldrars affär, NITO produkter AB. Nu ska jag göra lite reklam här också. Den finns i Alunda, väldigt fina prylar!! Haha. Mamma hämtade mig där och sen åkte vi och handlade. Hon tutade som en jäkla dåre innan jag kom ut, haha. Jag sa bara hejdå men hon sa att hon inte trodde att jag hade hört. Det var kul!

Idag har jag städat mitt rum och fixat i stallet men hann inte rida för min familj var och kollade på kakel, igen.... Och jag får inte rida Peeron själv så han fick vila idag igen för de kom inte hem förrän lite efter fem och då var det redan mörkt tyvärr.

Citat från gårdagen:
Therese till killen i badentren: " Jag ska bada"
Killen: " Jaha, det ska du.. Det blir 60 kronor"
Killen till Alex: " Jaha, vad ska du göra då?"
Alex: " Jaa, men jag ska också bada"

Hahaha, skönaste vi är. Han skrattade gott åt oss också, undebart att träffa Therese igen. Vi är som gjorde för varandra jag och min bäste vän <3

Nu ska jag se på bonde söker fru, missade förra veckan så ska kolla intensivt idag.
Älskar er mina vänner, Oskar <3 och Therese speciellt men Totte också får jag itne glömma.


Kommentarer
Postat av: Oskar

jepp det va trevligt:D
Älskar dig

2007-10-31 @ 20:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0