Belgien :D

Som jag lovade ska jag skriva mer. Här kommer ett inlägg:

Hej!

Dagen började finfint med en kokosboll. Jag och Nikki tryckte i oss varsinn. Skjutsade henne på cykeln till bussen.
Hade kemi och syslöjd innan lunch. Sydde in ett par jeans så att de vart användbara.

Sen var det mat äckliga, slemmiga pannkakor som alla tycker är så himla goda, hur kan de tycka de?
Aja, några fick man ner ialla fall.

Sen hade vi lite jobbiga lektioner och den sista lektionen var spanska. Träffade Oskar på rasten innan. Han kom med den tidigare bussen. Vi ville att Oskar skulle vara med på våran lektion. Vi sa att han kom från alla möjliga ställen men hon var så grinig och han fick inte komma in. Vi sa att han skulle komma och hälsa på och att han gått här förut, vilket stämmer men det gick inte så då sa vi att han var en ny elev som skulle börja och han ville se om han tyckte att det verkade bra. Men det gick inte heller så Helena (spanska, dampläraren) gick och snackade med Oskar och frågade honom, haha. Så han fick helt enkelt inte komma in utan han fick sitta utanför och vänta. Usch, hata denna grinkärringen. Hela lektionen var en katastrof alla sa emot henne och Martin vart utkastad för att han sa men tyst och då sa hon; det är det fräckaste någon har gjort... Så säger hon alltid så det är inget ovanligt. Mig, Frida och Rebecka verkade vara de enda hon inte tyckte var jobbiga.

Vi slutade 14.30 och då var Oskar ute och väntade och sen så gick vi hem till han. Klantiga som vi var, sista backen hem kom vi på att vi kunde skjutsa. Jag satt på sadeln, han satt lite på sadeln och trampade och det gick galant, så det gör vi nästa gång! Vi kollade på "Hata Göteborg". Om jag ska vara helt ärlig så sög den, haha. Det enda som var kul var deras dialekter. Käkade lite mat och Oskar provade sina tjusiga skjortor :) Du är asfin i dom älskling.

Mamma hämtade mig vid halv 8 och hon sa att hon var väldigt godissugen men ICA stängde 19 så där gick det inte att shoppa så vi åkte till konsum och köpte lite godis. Sen åkte vi hem och kollade på Bonde söker fru, jag älskar Fredrik Karlsson, största tönten ju. Jag skrattar så jag dör när han snackar.

Sen klämde jag i mig en halv vuxenpizza, var egentligen Nikkis men hon hade tydligen käkat dubbellunch så det var lugnan för henne.

Har inte gjort något mer, så tack för mig ska gå och slagga!

Belgien på lördag förresten, ska bo hos Anouk hon verkar vara grymt snäll så hoppas jag får trevligt!
Kommer sakna alla bara, men vi får träffas direkt när jag kommer hem :)

/Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0