Belgium :D

Hej

Nu ar jag i Belgien da. Anouk bor i en jatta fin villa. Helt nyrenoverat ar det: Jag har ett eget ru, ,ed en typ é ,eter bed sang. Idag har de bara visat oss runt lite och sa har vi spelat fotbolls,atch: Men Sverige var inte sa bra. Vi forlorade med jag vet inte hur mkt. Jag vill hela tiden skriva pa engelska. Man blir nastan hjarntvattat. Men nu ska vi cykla tillbaka till skolan igen. Lar ju ga ner i vikt sa mycket som, vi cyklar. Nu ska vi ha halloween party.

Saknar alla valdigt mkt<3

/ Alex

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh hej gumman:D trode inte de skulle bli nåra inlägg fdrån belgien;) du verkar ha trevlans i a f :D de e great! har dom hallowen en vecka före oss där nere lr?:P
Puss älskar dej!

2007-10-21 @ 11:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0