familjedag

Heej

Fick sms av Nikki i morse. Hon skrev att hon fatt 78%. Jaa, visst tankte jag. Jatta kul skojj! Men det var sant. Det ar inte klokt, 3 nior hade hon fatt ocksa. Har aldrig hort nagon so, fatt sa bra i LB nagon gang.

Men ater till Belgien. Idag sa hade vi en sa kallad family day. Forst pa formiddagen akte vi och handlade lite. Eller jag och Anouk gick och kollade i en jatta stor kyrka. Den var verkligen enorm. Hur hog som helst. Tog kort sa ska lagga ut det sen nar jag kommer hem. Sen hann vi bara hem en snabbis och sen akte vi till huvudstaden, Bryssel. Vi gick pa bio med 22 fran Civitas och det var trevligt, Knocked up hette filmen. Den var bra, lite ackliga scener bara men over lag bra. Sen sa gick vi och kollade pa jag vet inte vad det hette men det var som massa silvriga stora bollar. Tog saklart kort pa det med. Sen hamtade hennes pappa oss och sa visade de mig slottet och berattade massa. Sen akte vi hem till Anouk och jag gav presenten till hennes mamma, hon blev glad!
Vi spelade lite playstation och jaa, vi var inte sa jatta bra.

Nu sitter vi har och kollar pa High school musical. Vi ska snart ata och hennes morfar ar har ocksa, trevligt!

Alskar dig mest Oskar och saknar dig sjukt mkt!

Saknar min familj hur mycket som helst ocksa!!

/Alexandra

Kommentarer
Postat av: Oskar

Älskar dig mest Alexandra och saknar dig sjukt mkt jag me!!

2007-10-21 @ 20:02:38
Postat av: Nikki

Haha, ja helt crazy lixom :P
Det var nog Marble som hjälpte oss från himlen :D
Lilla söta Ginny :D

Saknar dig oxå!

2007-10-21 @ 23:06:41
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Therese

saknar dej bästis!

2007-10-22 @ 15:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0