Hemma!

Heej hopp!

Nu är jag hemma igen. Det var hårt att säga adjö till alla och många ögon fylldes med tårar. Vi har haft så sjukt roligt och det blir ett minne för livet. Det första jag gjorde när jag kom hem var att äta pastasallad med kyckling och massa rhode island sauce. Herregud vad hungrig man var, åt 4 portioner. Vi har ju inte fått varm lunch där utan bara mackor så klart man var hungrig, mamma tyckte jag hade gått ner i vikt men det var nog bara något hon fick för sig.

Det känns som vanligt hemma. Men Peeron har kommit nu, han är verkligen jätte fin! Ska vara med på klubbtävling på farmen nästa helg, LA:1 tänkte jag rida.

På söndag ska jag vara med Oskar, det ska bli härligt har inte träffat han på mer än en vecka. Saknar dig väldigt mycket <3

Måste hinna göra något med Therese också, har inte träffat henne på jag vet inte hur många veckor. Men jag lär ju sova hos henne eller något. Jag ska klippa page också hos Sara, henne syster. Therese har redan gjort det så jag hänkar på trenden. Hoppas att det blir bra bara!

Idol idag klockan 20, tur att jag inte missade något avsnitt när jag var i Belgien jag åkte på lördagen och kom hem idag, fredag!

Ha det bra allesammans

Alex<3

Lite bilder från resan:

image8 My ladies + Victor
image9
image10 Emma & jag

image11 mimmi & Frajjda
image12 partypeople :)

Lägger in mer bilder sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0