I found this boy...

Hej, hann icke skriva något igår. Nikki skulle egentligen tränat för Fredrik men hans farmor hade tydligen dött så det blev ingen. Men vi åkte dit ändå och Nikki fick rida lite och jag filmade med Ignesta-Karins kamera, jätte smart. Det satt redan en dvd-skiva i så det blev direkt på den.

Nikki ska tävla Ginny på söndag för jag åker ju till Belgien imorgon. Ska bli väldigt kul! Mormor ringde och önskade mig en trevlig resa. Jag hoppas verkligen att vi får det trevligt. Är lite nervös att jag inte ska kunna konversera men jag tror att jag ska lyckas på något sett.

Måste gå upp jätte tidigt imorgon, 4 eller något. Så det blir sängen direkt efter IDOL. Det ska vara jätte bra låtar på idol idag. Apologize med Timbaland och don´t hate on me med Vincent och Big girls don´t cry och massa nya låtar.

Försov mig i morse. Har fått låna Dennis telefon nu när jag ska åka til Belgien, kanske kan fixa så jag får den sen, men vet ej om det går igenom. Den har 5 megapixlar och 4 gb minne så det är ganska najjs. Men iallafall på något sett stäldes klockan konstigt så den ringde aldrig och så märkte jag att det började bli ljust så kollade jag på Nikkis mobil och då var klockan 6.50 så då var det redan försent så fick ta den sena bussen. Jag och Nikki kollade på Last kiss, med Rachel Bilson... Den var faktiskt inte så himla bra, jag såg inte klart hela men den verkade inte så bra och Nikki såg klart den och sa att den inte var det.

Kom precis när engelskan var slut så slapp förhöret trodde jag, men icke fick ta det på ea:n i stället.
Sista lektionen hade vi spanskaprov, det gick hyffsat och jag, Rebecka och Frida är hennes favoriter kan jag lova så det är ju bra.

Åkte hem med bussen och tog cykeln som stod vid vägen när jag åkt några meter så kom Nikki gående, trevligt möte! Jag skutsade henne och Nikki tog en väldigt fin bild med regnbåge och allt.

Nu sitter jag här och vi ska gå ut och gå med Goldie och Ginny 15 minuter snart. Nikki har mockat iallafall, tack för det! Skönt att slippa ibland även om mamma brukar göra det ibland. Tänk om man hade en hästskötare som altid gjorde det åt än och slapp göra ordning hästen och bara fick rida. Undrar om det skulle vara kul? Man vill ju ändå ha kontakt med hästarna. Nej, nu börjar det här inlägget bli lite ointressant så nu ska vi gå ut och gå.

Kommer sakna alla väldigt mycket när jag ska till Belgien. Men det är bara 6 dagar så det ska man nog klara av.

Älskar dig Oskar mest <333
Therese bästis har inte snackat på länge, känns konstigt.. kanske ringer ikväll en snabbis innan idol.

//Alexandra <3

Kommentarer
Postat av: Nikki

Hellu,

Du får rida bilder som jag brukar göra om hon inte fattar ;) Precis som gör. Min klass kompisar fattar vad jag menar :P

Going to miss you when you are in Bulgarien!

2007-10-19 @ 17:45:55
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Oskar

Kommer sakna dig som bara den
Älskar dig mest Alexandra

2007-10-19 @ 22:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0