Imorgon bär det av

Men tja igen!
Jag tror jag börjar bli en riktig bloggare. Andra inlägget för idag.
Vi var ute och gick med Ginny och Goldie i 15 minuter. Goldie var jätte pigg, men idag fick hon ialla fall gå ut i en liten hage som Nikki gjorde under dagen.

Sen gick vi in och käkade en god middag, tacos. Sen så gick vi upp och jag gick och duschade. Ska snart packa det sista. Men det är svårt tycker jag, att veta vad man ska ha med sig.. 2 eller 3 par jeans? lakan? handduk?
Det blir nog tre par jeans, inga lakan för det tror jag nog att man får där men handduk känns som att man vill ha egen. Det är så himla mycket grejer man ska ha med sig. Vi ska ju gå på fester där och spela fotbollsmatcher och massa. Men det är varmare där än i Sverige, det har varit 25 grader någon dag men såg i tidningen idag att det bara var 10, men jag lämnar nog min stora dunjacka hemma.

Måste packa vidare nu och sen så är det Idol, måste vara färdigpackad innan det börjar för sen är det läggdags direkt efter!

Ha en bra vecka om jag inte skriver något mer, men hoppas jag får tillgång till dator där så jag kan uppdatera!

/ En glad lite nervös Alex

Lite bilder med nya mobilen:

image1Nikki <3 :)
image3oooh
image4haha schnygga
image5 jag och emma :)
image6yeah
image7 bra kamera va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0