Kärringgymnastik tonight

Tjollahopp!

Är hemma hos Therese nu, äntligen. Först på morgonen fixade jag och mamma allt i stallet. Jag städade även badrummet på morgonen, usch vad jobbigt det var. Sen åkte vi med Peeron till Happsta ridhus i Alunda. Jag har inte riktigt hittat knapparna på honom än. Han har så stor gång också så det är svårt att sitta på honom. Men det kommer bli bra snart, ska ju träna för Fredrik Böhling på torsdag också. Och sen på lördag ska vi till Farmen på en liten klubbtävling, LA:1. Jag har försökt att få Saga att vara med, men hon är svårövertalad för hon tycker att han har för lång päls och jag vet inte vad mer hon skyllde på. Men jag tror att jag lyckas få med henne för annars blir jag ensam i min klass och det blir ju inte så himla kul. Kanske att Linn Ek är med också, det skulle vara skojj!
Therese vill att jag ska med till Gimo, sista partyt för säsongen.. Brukar ju vara på krutudden men lite kallt att vara ute nu så det blir i ladan. Men får se om min mor går med på det.

Jag och Therese ska på tantgymnastik ikväll, himlans roligt ska det bli. Vi ska ligga och frusta och svettas med de gamla kvinnorna. Hoppas vi inte behöver göra situps för då kan jag och min bäste vän få problem, haha.

Imorgon ska vi till Fyrishov, vi får se hu många som ska med. Men än sålänge är det samma som igår... Vi ska åka med Therese mamma in så vi är där precis när de öppnar, de öppnar 10 va(?)

Nu ska vi ladda lite inför gymnastiken, ha det bra!

/Alexandra <3

Kommentarer
Postat av: totte

underbart alexadnra underbart! vad skrev du om?

Aja fint vade iaf:D jätta bra:D

2007-10-31 @ 19:12:14
Postat av: Alex

Hahah fan ta och läs ist Christoffer Gullberg!

2007-10-31 @ 19:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0