Love Belgium

Hi everybody!
Maybe it's easier if I wrote in english because they don't have a, o and a. Neej okej, jag skriver pa svenska alla som laser detta kanske inte ar lika bra som jag borjar bli. Jag har verkligen lart mig pa den har korta tiden. Jag hare sakert alltid kunnat prata men inte vagat men nu blir jag tvungen att prata sa nu ar det inte pinsamt langre.

Idag har vi varit i en stad, de har sa konstiga namn sa jag kommer aldrig ihag. Jo jag vet bara att vi imorgon ska aka till Bryssel. Forst var vi pa nagot museum. Det var det mest ackliga och hemskaste museum jag varit pa. Det var bara blod, snoppar och tuttar overallt massa konstiga porriga filmer inte mysigt alls. Sa vi gick ut sa snabbt vi kunde. Sen gick vi en jatte lang bit till nagon slags grejj. Har ingen aning om varfor vi var tvungna att ga sa himla langt till den lilla saken men vi gjorde det ialla fall. Anouk hade inget brod hemma sa hennes mamma akte till ett bageri och kopte fardiga mackor till oss. Hur gott som helst, har gatt hungrig lange sa det var val forsta gangen lunchen mattade. Middagen blir man alltid matt pa men inte lunchen.
Sen gick vi och kollade pa massa byggnader och de berattade lite. Sen fick vi lite fri tid och jag, Thomas, Filip, Geoffrey och Emma gick och kopte godis och jag hade inte 2 euro sa Thomas fick projjsa; stackars pojk!
Haha, sen fick han inte manga godisar men det var inte sa gott losviktsgodis har mycket battre i Sverige men chokladen har ar underbar! Sen tog vi taget tillbaks. Satt inte med Thomas tyvarr for han ar en rolig snubbe. Haha; han skrattar precis som Oskar och det gor bara att jag saknar honom annu mer :(
Men jag fros sa himla mycket idag aven fast jag hade en tjock trojan, en fleecetroja och min hostjacka men det var kallt anda. Jag sag att Magnus tog av sig till t-shirt, idot :S vet ni hur kallt det var? Usch men iallafalla jag hade tur och sa da tog jag hans jacka och hans troja men jag fros fortfarande sa ja gfick lana filips ocksa och da blev de lite varmare. Jqg hade min mossa pa mig men sen fick jag lana Victors och Micks ocksa och da vart det skont!!
Men iallafall Magnus satt i en annan vagn pa taget sa ja gvar tvungen att ga tillbaks med hans grejer innan han skulle ga av och i samma vagn satt Thomas och han sa:
- Hallo your fucking blondie, what's up?
Haha, vi sager alltid fuck han och jag; vi gillar det!
Och sen sa stod vi och snackade ett tag och helt plotsligt sa han/
- By the way, where is my fucking candy?
Hahha; han ar skonast ju och alla grabbar har ar sa himla roliga haha och sa fula, haha sorry grabbar men... xD

De andra skulle ga pa pubben nu pa kvallen men Anouk hade volleybolltraning sa vi var tvungna att ga pa den, len det var valdigt roligt! De tyckte jag var valdigt duktig, de kanske bara sa sa men det var kul iallafall och sa larde jag de lite ord pa svenska och de gillade de och gick och sa det hela tiden. Jag alskar belgiska manniskor :D

Imorgon ska vi som sagt aka till Bryssel och sen pa kvallen ska vi ha en stor avskedsfest och det kommer nog blir valdigt roligt!!

Saknar alla <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0