Because of you

Hej, sry för dålig uppdatering men har varit ont om tid.

Orkar inte skriva ngt inlägg om helgen. Min Neo blev inte godkänd, men han var finast av alla och alla tyckte det var jätte konstigt. Han fick 9-9 på löshoppningen, vilket är SJUKT bra! Bäst av alla hästarna :)
Karolina är grym, vi sov i transporten men det var mys.

Har gått i skolan i två dagar, i dag hade vi konfa. Pratade om döden, lite jobbigt eftersom att två i min klass syskon har gått bort, de mådde inte så jätte bra.

Åkte hem, jag och mamma åkte till ridhuset med Perra. Han var kanonfin, körde med vanlig nosgrimma idag, han ser ut så bebisaktig ut i remont :)

Har inte träffat Oskar på 2 veckor exakt idag, eller bara snabbisar på morgnarna men det är ju ingenting. Men blir nog att jag åker hem till honom på fredag hoppas jag :)<3

Therese snackade jag med idag också, vi ska nog åka in på forsränningen på Valborg och sen kanske hem till henne eller hur det blir.

Ska duscha nu, pusshej<3

Karolina och jag, haha Karro ser ut att snusa :)
image133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0