Det fina vädret bara fortsätter

Är det inte underbart? Dessvärre har vi knappt några raster på fredagar och inte heller får vi gå ut och jobba, men vi hade idrottsteori med Björn i morse, han sa att var tjugonde minut ska vi resa oss upp och stretcha, eller byta ställning, så våra lärare blev nästan arga men Björn sa själv att de kunde gå och prata med honom.

Mamma ringde nyss och sa att vi ska grilla idag, men nu ska jag ut och fixa Peeron, träning för Tinne imorgon, kul!

image154
Appropå Therese navel som jag tänker på när jag ser denna bild, så är det så att hon tog hål i den idag, vet dock inte hur det gick men snackade med Oskar som var med Mange, Mange hade tydligen varit lite med Therese  på stan och sett den och då hade hon sagt att det inte gjort ont, jag vill också ta hål i naveln, nästan alla gör det nu.
image155

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Alex!
Du vet att du får komma när och hur länge du vill.
Jättefin bild. Vi ses.
Puss o kram från mormor

2008-04-27 @ 20:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0