Glad eftermiddag

Har varit ute och solat, jätte skönt. Ibland blåste det lite kallt men jag låg i bikini iallfall och jag fick minsann lite linjer, inte mkt men jag låg inte så länge.

Kort dag idag, var hemma vid 14. Spelade mest gitarr hela dagen. Jag, Zaar, Totte och Challe satt och lirade ett tag. Jag ska försöka lära mig hela Metallicas nothing ells matters och de fick såklart agera gitarrlärare åt mig.

SKa åka till ridhuset och träna idag med Perriboy. Imorgon blir det inget rida, ska åka med mamma till jobbet, hon börjar 8.30 och så går bussen 8.35 in till Uppsala, i Almunge hoppar Oskar på och förhoppningsvis Tottis med, om den sömniga karln orkar upp.

Käkar väl lunch och allt inne i stan och kollar kanske i lite affärer, skulle jätte gärna vilja ha ett par fina wayfarers. Oskar skulle köpa chinos också, så vi får hoppas att allt är öppet imorgon.  På kvällen tror jag just nu som läget ser ut att jag ska hem till Therese, de ska typ bort och käka och jag fick följa med och sen på kvällen skulle vi till någon lodarbrasa i Tuna och hoppas på att vi träffar på lite lustiga bondmänniskor att prata med.

Nu måste jag bestämma lite kläder inför morgondagen, för det blir antagligen lite tajt ikväll. Svårt att veta om det blir fint, någon som vet något hur det ska bli?


Ååh, kolla vad brun jag var på magen :)

image156
image157
image158


 


Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Alex!
Både morfar och jag är flitiga läsare! Sluta inte!
Puss och kram från mormor

2008-04-29 @ 21:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0