lite krångel

Hej, jag är ledsen men det har inte gått att blogga. De håller på och flyttar men allt blev fel så nu har de gått tillbaka till vanliga blogg.se igen.

Jag har ju tävlat och allt möjligt. Ska fatta mig kort. I LA:1 så kom jag tvåa på 74%, 3 poäng ifrån ettan. Hade några missar och jag tyckte inte att jag hade en bra känsla i hela ritten men... I den andra klassen var han jätte fin, men två innan mig så var det 15 min paus och det tog ett tag innan de kom igång så jag red i collecting ring för länge så han hann bli lite tung och trött, hade massvis med missar men red ändå på 71%, men den där domaren var ganska mysko! Kom fyra totalt, och vårat lag kom tvåa. I nästa omgång MÅSTE vi ha med Hanna Hedberg, annars är vi körda att komma upp till elit. Jag tackar Nikki som var världens bästa hästskötare, som alltid! <3 Och även Peter som körde mig dit, väldigt snällt.

Igår var det bara plugg. Nu, idag sitter jag här. Har som varje tisdag, sovmorgon. Träffade Oskar en jättesnabbis imorse, haha han hade ju inte sett mig i brunt hår så när jag kom så stod han och kollade över mig och skulle se omhan hittade mig, haha.  Nu kommer det ta typ 2 veckor innan vi kan göra ngt, vi ska ju tilL Grevagården i helgen sen kan vi typ aldrig vardagar ngn av oss, så det blir typ nästa fredag som vi kan göra ngt, helt sjukt lång tid :'(

Nu ska jag gå på spanska lektion och få reda på mitt spanskaprov som jag gjorde innan lovet, hoppas det gick bra!

puss<3

image109image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0