repetition

Så, kom precis in från stallet. Har fixat Peeron, tävling imorgon igen. Andra omgången av allsvenskan div.1. Den här gången ska vi vinna! Red bara en snabbis, han kändes fin!

Idag var det som sagt konfa. Först övade vi lite sånger och så, sedan fick jag, Frida, Kalle, Fredrik, Markus Fahlén, Erik.L, Danne och Martin måla arken, haha alla ba: "NEJ FAN VI FÅR FÄRG PÅ KLÄDERNA" Så vi klädde på oss små bebisförkläden, men jag målade iaf. Asfult vart det :D

Sen fick vi en liten paus och jag var inne på msn på Fridas mobil, Oskar var inne och jag sa att han skulle komma en snabbis för vi hade en haltvimmes rast. Så han cyklade rekordsnabbt, 3 minuter. Haha han höll på att kolapsa stackarn när han kom fram. Sen var jag tvungen att gå in och äta pyttipanna. Efter det gick jag och Hanna med Zaaris i ett avskilt rum, eller efter ett tag var de flesta där inne. Johan spelade och jag och Hanna sjöng, ascoolt lät det. Vi körde Oasis-Wonderwall, i en liten annan version. Jag ska ragga upp Johan på varje håla vi har så jag kan sjunga till hans fina gitarrspelande, han är verkligen grym! Sen skulle vi börja igen, vi övade lite och så igen.
Sen fick vi en liten rast och jag, Hanna ocH Frida gick bort till hallen. HAHa, där började Hanna tänka på om hon skulle åka linbana på galgarna. Hon gjorde det två ggr, jag filmade hela tiden. Sen tredje gången så lyfter hon upp hela benen i luften. De där är sånna där galgar som sitter fast liksom och tror ni inte att hon gör värsta vurpan och galgen går av? :O HAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har aldrig garvat så mkt, men först vågade jag inte garva för jag trodde hon tappat tänderna för hon höll på med läppen, jag har allting på film så så fort jag får chansen ska jag lägga in den här i bloggen. Det är fan det roligaste jag sett. Hanna försökte senare dölja detta med sin jacka, HAHAHAH.

Sen fikade vi lite till och sen gick vi till kyrkan och repiterade allting, himla härligt att sjunga i en kyrka tkr jag, jätte bra akustik. Jag, Frida och Fredrik var aströtta så Fredrik skulle sjunga ljust och jag och Frida mörkt och vi hade ganska så kul ett tag.

Nu ska jag dra, puss på en kul dag!

image141Haha, kul att vi ser så arga ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0