Skitskitskit

Men herregud vad roligt. Jag skrev världens längsta inlägg igår men måste glömt att spara det, jag vette fan så hela alltet är borta, usch vad arg jag blir! Det kommer jag verkligen inte orka skriva om.

Slapp dag både igår och idag. Var med Oskar igår, mysigt :) Vi satt ute och käkade bullar och hoppade studsmatta och det var jätte skönt väder både igår och idag. Imorgon är det också najs dag, bara massa sköna lektioner.

Imorgon är det programträning för Anette Simpson. På lördag träning för Tinne Willhelmsson, jätte kul ska det bli. Bara jag och Hanna Hedberg som är uttagna bland ponnyryttarna, det ska komma asmkt folk och grejer så hoppas inte att vi gör bort oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0