sommar sommar sommar, det är fest på kruuutudden

Förlåt, dåligt uppdatering igen. Men har inte varit hemma. Har tappat suget lite också, känns inte som att det är någon alls som läser, eller?

Men idag var det skola igen, har som sagt epokveckor nu, skönt! Fast vi har inte haft så många sådana lektioner men. Vi hade även idrott, jag och Rebecka sprang 1 km i spåret, vi gick mest men det var skönt ändå. Så otroligt underbart väder, sprang i linne och shorts. Sen stötte vi kula, jag körde mvg. Sen körde vi slungboll, hade ingen vidare teknik, men kastade mvg även där. Sen kom Björn, gympaläraren fram till mig och sa: "FAN ALEXANDra, du skulle kunna kasta hur jäkla långt som helst, du har sådan kraft, bara du får in rätt teknik så kan du kasta över 40 m, KUL! :D Hoppas jag kan slå rekordet på Akron möjligtvis!

Sen kom Oskar, eller han hann inte med tidiga bussen så jag , Frida och Rebecka stod i duschen en ganska så lång stund, skönt! Frida åkte med bussen som kom men Oskar var inte med så Rebecka var snäll och väntade på mig tills han kom. Elmer ringde så vi satt och pratade med honom på hennes moppe, snälla lilla Elmer :) Han är förövrigt min granne på helgerna igen, han kommer nästa helg så då blir de väl att vara ngt med honom :)
Vi gick hem till Oskar, sjukt varmt även då. Man svettades i t-shirt, men det är otroligt skönt! Mötte hans mamma på vägen, men vi har blivit så duktiga och går alltid hem nu, men hon skulle åka och hämta Johanna. Men de han komma innan vi var hemma, de hade även köpt glass så jag och Oskar gick ut på taket och satte oss, asskönt! Haha, började kleta glass i varandras ansikten och han höll på och skrev i hela mitt ansikte, lilla gubben, haha. Kändes som man hade sprutat in en jäkla massa botox. Sen kom Dennis kvart över 6, så jag hann knappt vara där i två timmar :( Tråkigt, men de blir väl att vi gör ngt på måndag hoppas jag!

Åååååh, jag får sådana otroliga sommarkänslor, känner faktiskt nästan för att gå barbent imorgon, det är ju så himla skönt, bara för det så blir det säkert uselt väder.

Frida och Rebecka är även väldigt söta :) <3

Men nu ska jag göra min engelskaläxa, puss på alla i det fina vädret.

Är de inte charmiga ;) ?
image150


image151


image152


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0