therese är min bästa vän, allra bästa vän

Nu måste jag ta en paus i pluggandet.

Therese kom strax efter 16. Hade förberett en snickerstårta till oss, hon käkade mackor i stället men jag frossade i tårta och glass, mumma! Sen dansade vi och sjöng lite, sen kände vi för att gå till Ebba så det gjorde vi. De hade städar dag. Men Ebba slapp undan ett tag. Vi snurrade på deras karusell eller vad det nu är, asläbbigt. Vi satt och skrek hela tiden, ni får ett videoklipp här nere. Sen hoppade vi lite studsmatta, jätte länge sedan jag gjorde det men klart man hade sina skills kvar. Sen orkade vi inte mer och jag började vi frysa ,så vi gick in till Ebbas rum där det hade skett ett bombnedslag, sen även en stor olycka i hennes väska, Haha xD

Nu ringde Oskar, Tjing <3

image145

Kommentarer
Postat av: Olessia

gullig bild

2008-04-15 @ 21:42:08
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Postat av: Sara

svar: De är jättefina, som en vanlig 39 i storleken och klacken är väl rätt hög, men dom går ju självklart att gå omkring i :)

2008-04-15 @ 22:23:49
URL: http://stilmedsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0