you were always by my side

Hmm, får fortsätta fundera på det där med nedläggning, men det är faktiskt ganska skönt att skriva av sig ibland.

Sitter i skolan nu, har sovmorgon som vanligt på tisdagar. Träffade Jersa på bussen, fick stå ut med honom och Challe som satt och sjöng hela resan. Träffade Oskar en snabbis som vanligt <3

Glömde berätta hur det gick på Tinne-träningen. Den gick iallafall kanonbra! Peeron var jätte duktig och han gjorde alla skolor jätte bra. Hon visade mig några övningar och hon hjälpte nästan mig mer än Hanna kändes det som. Men han är ju inte helt stark än och när han tycker att det blir jobbigt så börjar han att hålla på med tungan, han har inte gjort det på ett tag men nu har han börat med det igen, antagligen för att vi har ökat kraven lite på honom när han blivit stark i det kommer han nog sluta med den igen. Det var många efteråt som kom fram och frågade efteråt om han verkligen bara var 6 år och sa att de tyckte att han var jätte fin, alltid kul med beröm :)

När mamma gick och ledde Peeron innan jag skulle hoppa upp kom det fram en tjej/tant och berättade att de nominerat mig till ett stipendium. Eller mamma skickade för ett litet tag sedan in en ansökan och nu har dressyrkomitén utsett mig att representera Uppland, jätte roligt! Bara att bli nominerad i Uppland för mig är en ära. Jag minns aldrig namnet på priset men det är iaf en tjej som har startat det Carin ngnting tror jag. Man får 10 000 :- tror jag, som ska gå till träning.

Idag är det sista dagen innan det här lilla lovet, gud så skönt det ska bli. Imorgon blir det forsränning men Therese, Oskar, Tottman. Jersa? Elmer? ... VI får se vilka vi blir. Har inte snackat med Therese på jätte länge heller, säkert 5 dagar eller något, nästan så att man börjar bli orolig. Får ta och ringa tanten i dag <3

Nu blev dettta ett långt inlägg och jag slutar nog inte skriva, som sagt är det rätt skönt att skriva av sig lite :D

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-29 @ 11:47:53
URL: http://www.jessi.se
Postat av: mormor

Hej Alex!
Sluta inte! Morfar och jag läser varje dag.
Puss och kram från mormor

2008-04-29 @ 21:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0