baby i was lonely

God kväller! Kom precis hem från en fullspäckad uteritt. Simon ramlade av och jag red före med Peeron, mamma hade tydligen släppt Goldie i max 1 minut för att ta bort alla 200 fästingar som kröp på hennes ben. Då hade hon skenat iväg och Simon hade försökt få stopp på henne utan att lyckas så han ramlade av. Hon bara kutade förbi mig och Peeron men han är ju så snäll så det gick bra. Dennis kom i rusande fart med bilen efter ett tag och frågade vad som hänt, men jag visste ju inte då. Han hade tagit in Goldie i en box, så det var bra.

Skola idag igen. Inte så jätte roligt, SO, NO, bild, Matte, Spanska.. Vissa lektioner är rätt slappa och ganska kul. Vi har bytt platser också, tyvärr sitter jag på en inte så bra plats. Imorgon första lektion klockan 7.55 ska vi springa coopers, jätte jobbigt verkligen! Vi slutar iallafall klockan 13 så det blir skönt.

Jag ska lägga ut lite bilder nu, börjar med släktträffen, det är inte så många eftersom att jag glömde min mobil i bilen, men jag lånade min mors mobil ett tag.

Världens sötaste kusin, hon hade världens finaste baddräkt på sig också, med volang och allt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0