Dalahäst

Igår kunde inte jag somna förrän klockan var strax efter 1. Jätte jobbigt, jag låg och väntade och lyssnade på om mormor skulle börja snarka, hon gjorde inte det. Jag blev jätte kissnödig, gick upp och då hade tydligen inte mormor kunnat somna heller.. Jag gick på toa och sen lade jag mig och läste då blev jag trött och somnade strax därpå.

Idag började vi dagen med frukost och sen åkte vi till Nusnäs för att fixa en dalahäst till mig. En svart blev det minsann, med mitt namn och årtal på. Efter det åkte vi och hämtade ut min tågbiljett inför morgondagen och efter det åkte vi och käkade buffé i Moraparken, när vi var mätta och belåtna åkte vi och kollade på skidstadion. Det gick fort och vi åkte in till centrum efter det. Hittade en blommig tunika, ett lite batikinspirerat linne (grönt/blått), ett vitt linne med någon speciell typ spets eller ngt upptill och ett par fina bruna gladiatorsandaler, som jag letat men där, äntligen stod dem, trehundra riksdaler fick jag ge för de.

Jag har tog mig ett bad när vi kom hem på eftermiddagen, mormor köpte öronproppar till mig idag, speciella för bad eftersom att jag får så mycket vatten i öronen. De funkade kanon, lite stora kanske men det finns nog inte direkt något som passar bra till mina miniears. Vi har käkat lite jordgubbar och mackor till kvällsmat och nu står det en skål med tacochips med cheasetaste på bordet.

Imorgon cirkus kl 20 kommer jag vara hemma och då bjussar jag på en j-vla massa bilder!

Ha en bra kväll, puss och hej <3


Kommentarer
Postat av: Elin S

har saknat dig, hoppas vi ses snart :)

2008-08-01 @ 20:05:02
URL: http://elinsdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0