Dream machine

God kväll allesammans!
Jag har inte varit hemma på hela långa dagen, bara en snabbis för middag. Så därför har jag inte haft tid för någon uppdatering. Jag kan tyvärr inte berätta vad jag gjort idag eftersom att det är lite av en hemlis, punkt slut. Ni får veta det lite senare. Men på kvällen har jag och mamma iallafall varit på en "elitallsvenskaträff". Det var trevligt, vi fikade kladdkaka med grädde och saft och bullar och kakor, mums! Först var även div.2 ryttarna där men de drog efter ett tag. Vi bestämde vilka som skulle rida i laget och så. Vi beslutade att jag, Hanna, Norea och Isabelle rider alla tre omgångarna. Vi sparar alltså lite ryttare till div.1 till nästa år eftersom om man ridit eliten så får man inte vara med i div.1. Kanske vi har kvar Goldie då?

Imorgon kommer nog Oskar hit, om min mor godkänner det. Måste rida Peeron imorgon också, nu har han vilat klart och han ser fräsch ut! Goldie får väl också sig en liten skrittprommenad kan jag tro.

Herregud, kan ni förstå att skolan börjar på tisdag eller? Det känns lite sjukt. Man är ju inte direkt brun och fräsch, inte jag iallafall, har knappt hunnit sola något i år. Jag är iallafall nästan brunare än Oskar på armarna nu, vilket jag är otroligt stolt över eftersom han närmare bestämt har varit neger, fast det har iförsig försvunnit det mesta nu, haha.

Ser ni förresten vad fundersam jag ser ut nedanför, en ganska ugly bild egentligen men jag har ärligt talat inte mycket mer att bjuda på.

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Elin S

ska isabelle rida div 1 :O ???

2008-08-18 @ 14:15:18
URL: http://elinsdressyr.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ojoj, jag menade josefine, åsas barn you know!

2008-08-18 @ 21:12:16
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0