I will survive

Första dagen i skolan idag. Väldigt trevligt att träffa alla människor igen. Vi har inte gjort något tråkigt heller egentligen så det har varit slappt. Eftersom att jag inte visste om det gick någon buss eller inte så kom jag 40 minuter sent eftersom jag var tvungen att åka med mamma till Knutby för att sedan ta en buss därifrån. Men jag tror inte att de hade hunnit med att snacka om så mycket. När jag kom kollade vi på schemat och fixade pärmar och sådant. Sedan fick vi en liten rast och Oskar kom då, trevligt. Han började inte förrän klockan 12 så han hälsade på oss lite. Han åkte med 11.10 bussen och då var det strax dags för tipsprommenad. Jag hann lyssna på min och Johans låt en snabbis, både aukustisk och balladversion. Jäkligt bra om du frågar mig! Vi gick alltså en tipsrunda, vi fick inte bestämma lagen själva utan vi har blivit uppdelad i olika grupper. Vi ska ha de imorgon också. Då ska vi simma, springa och laga mat, typ som en tävling. Jag ska simma, haha! Jag kan ju tyvrär bara livrädda så jag funderar på att sparka ner läraren (Mattias) som ska stå långt ute som en rundningsgrej och sedan livrädda in honom, det låter väl bra? Vi får se hur det blir med det.

Jag har ridit Goldie, hon var förvånansvärt jätte fin och duktig. Ikväll ska jag åka och träna Peeron i ett ridhus. Men just nu sitter jag och Simon och väntar på våra parents som kommer hem med käk snart, hoppas det blir pizza eller något onyttigt härligt.
Hahaha, jag kikade på Emma Hellbergs bdb hon hade gjort något grejs om klassen, snyggast rumpa: hah Alexandra. hahah, jag hoppas att hon är seriös!!!!!!!!!

Lite bilder på Gelwin, my little pony.




Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, jag tycker det låter som en väldigt bra idé att putta i Mattias ;D Och det där fölet är ju bara för sött! :D

2008-08-19 @ 17:07:40
URL: http://niondejuni.blogg.se/
Postat av: Alexandra

haha, ja visst låter det fint ;)

2008-08-19 @ 18:14:14
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0