imagine

God förmiddag bloggen!
Jag vaknade vid 9 idag, hade ställt klockan på halv nio på både mobilen och hemtelefonen men båda laddade såklart ur, haha! Jag gick upp och lyssnade lite på Sebastians skiva, jag gillar låten "Lisa" mest av de tror jag. Förresten så måste alla som läser det här gå in här: www.mixmegapol.se/4069.aspx och rösta på honom. Han heter alltså Sebastian Roos och är högst upp. Det är en slags tävling om att bli den nya manliga superstjärnan.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, det blir väl mest ta det lugnt på förmiddagen och sedan måste jag rida Peeron, ett hårt dressyrpass. Imorgon eller på onsdag kommer det några och ska provrida Goldie. Några bekanta med Emma Tovatt som äger Esse Goldfire och Esse Golden Boy, bland annat. Jag har förresten blivit tillfrågad om att rida en häst i kvalitén. Det är våran häst Neo's gamla ägares ridponny e.Vermont. Den har tydligen jätte bra steg. Emma har den just nu hemma hos sig och löshoppar och lite sånnt men hon tar antagligen med sig den upp till oss då de kommer och provrider.

Mer uppdatering senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0