in the ghetto

Kunde somna skönt igår. Mormor låg i andra rummet med morfar så behövde inte oroa mig för att hon skulle snarka, även om jag somnade innan de gått och lagt sig. Vaknade halv 7 och sedan somnade jag om till halv8 och låg och drog mig till kvart över då jag inte kunde hålla inne min kissnödighet längre.

Morfar har gett mig fotmassage nästan hela morgonen, hur skönt som helst, han är expert och jag kom hela tiden på nya grejer han skulle göra när han skulle gå. Men nu ska jag klä på mig och fixa mig lite och sedan ska vi åka och beställa sådan där god sallad igen på ICA maxi. Jag åker ju hem idag, blir ganska skönt att få komma hem till sin egna säng.

Uppdaterar njär jag kommer hem sen, ha en bra dag allihopa! Puss och hej då <3

Kommentarer
Postat av: christine

Hejsan :)



Jag är intresserad av vad folk tycker om min blogg.

Bra eller dålig?



Hoppas du har tid och lust att ta dig en titt :)

2008-08-02 @ 11:09:28
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0