it's like rain

Hej bloggen!
Förlåt att jag inte har skrivit något sedan jag kom hem men vårat bredband har varit helt kört, det funkar fortfarande inte på min dator men jag snodde datorn här nere en snabbis, får be Dennis kolla på min när han kommer hem.

Jag ska alldeles strax åka och träna för Anna Hedbys, men Peeron låg och sov och jag vill låta honom göra det ett tag. Jag rider kvart i tre och vi får se hur det går eftersom att han har vilat en vecka, jag har ridit två dagar i rad nu då men..

Ikväll kommer Oskar hit och ska sova hos mig. Han har fått en fin ipod touch av sin pappa så den ska väl jag sno lite. Man kan visst gå in på internet med den också när man har ett bredband i närheten. Härligt.

Jag uppdaterar senare med bilder från Dalarna, om min dator funkar det vill säga.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0